onsdag 23. september 2009

La vie en rose












Vakre roser kjøpt hjå Iris Blomster i Bergen. Denne butikken ligg midt i sentrum, nærmare bestemt I Veiten 2b. Dette er ein utruleg flott og smakfull butikk og menneska som jobbar der er kjempeflinke og veldig hyggelege. 
Går ofte inn for å nyte alle dei vakre og spesielle blomane...lar sansane flyte avgarde...og innimellom hender det at eg unner meg ein vakker bukett eller ein og anna potteplante. Kvar einaste jul brukar eg å kjøpe blomar på denne butikken, både tulipanar, amaryllis og hyasinter...alt i kvitt...vel, som oftast, får eg vel sei...eg likar også raudt til jul, og kjøper litt av det, òg. 
Dei vakre rosene på bileta over har eg derimot ikkje kjøpt sjølv, dei er det den snille DUNNISmannen som har kjøpt til meg til bursdagen min. Er dei ikkje nydelege?
Iris Blomster bugnar av vakre og spesielle rosesortar for tida. Ta turen!


Ha ein fin dag!




Ingen kommentarer: