søndag 13. september 2009

Det har vore ein fantastisk fin dag her på Vestlandet...sol...blå himmel og deilig temperatur. På ein sånn dag burde ein ikkje sitje inne, kanskje. Eg har ikkje vore heilt i form denne helga...fekk feber og influensafølelse i kroppen fredagskvelden og tenkte på denne svineinfluensaen med ein gong og frykta det verste. Heldigvis, då eg vakna skjøna eg at feberen berre skuldast tette melkegangar...vel det er ikkje berre, berre med vondt i puppen, men det var i alle høve ikkje det eg hadde frykta kvelden før. Eg måtte dermed til med varmeflaske, massasje, hyppigare tømming, ullinlegg, masse drikke, paracet og kvile. DUNNISmannen har dessutan stulla og stella rundt meg; tatt seg av DUNNISmammaen, DUNNISbarna og DUNNISheimen...fantastisk flink, har han vore. Kjenner meg fortsatt ikkje heilt i form, men trur det verste er over...håpar det. Får pakke meg inn i ull når eg skal ut i høstlufta. Tenk, me er midtvegs i september allereie, det er berre litt over tre månader til jul. Er det på tide å tenke JUL snart...planlegge julepresangar? Dersom eg skal strikke, hekle, sy og lage alt det eg har lyst til, så er det nok ikkje for tidleg...burde egentleg begynt i januar. Vel, nokre heimalaga julepresangar vert det nok i år, også.
No gler eg meg fyrst og fremst til bursdagen min i morgon. Det vert ikkje nokon storfeiring dette året, men nokre vener på kaffi og kaker. 
Lurar på kva eg får i bursdagsgåve?

Ingen kommentarer: