mandag 29. oktober 2012

Til salgs





Bilde av altanen


Leiligheita som me har budd i, i litt over fire år, er no til salgs. Det er diverre litt lite bevegelse på markedet no i slutten av oktober, så i kveld vert det andre visningsrunde. Eg held på å rydde og vaske litt...vert ein del fingermerker etter treåringen iløpet av ei veke :) Me har diverre ikkje fått overteke huset enno, men satsar på at dokumenta som ikkje er godkjende, vert stempla i løpet av dei nærmaste dagane...berre eg får overta i god til før jul, så...
Vinter vart det jammen, òg! Men har høyrt rykte om at det ikkje skal vare... 
Likar snøen, eg!
Nei, no må eg få svinga meg med vaskekosten, så vert det kanskje tid til litt strikking etterpå :)

For å sjå bilder inne på finn.no klikkar du



God mandag!

Ingen kommentarer: