fredag 10. desember 2010

Papirstjerne







I vindauga på kjøkenet mitt heng det ei raud papirstjerne, kjøpt på Åhlèns for mange herrens år sidan...eg trur jammen det er ei av dei fyrste papirstjernene som kom på markedet...i alle høve i Noreg. Kvart år heng eg ho opp 30 november, og så vert ho hengande heilt til jula vert heve ut, og det er som oftast ikkje før langt uti januar...så ho er godt brukt, med andre ord...og ganske slitt i kantane etter kvart. Dei to-tre siste åra har eg  gått og sett på alle dei fine papirstjernene som etterkvart har kome i butikkane, og tenkt at no er det på tide å kjøpa ei ny...kanskje ei kvit...eller ei lilla...ja, kvifor ikkje ei svart med litt sylv eller gull på?
Som du ser, det vart ikkje noko ny stjerne i år heller...eg har fortsatt den gode gamle raude med små hjarter og dråpar på...ho høyrer liksom heime på kjøkenet i advents- og juletida.
Men eg kan jo alltids kjøpe ei ny papirstjerne til barnerommet, ikkje sant? Tenkjer eg må ta meg ein tur innom Åhlèns i morgon.
I morgon skal eg forresten på julebord med jobben, også, og det gler eg meg veldig til, for det er evigheiter sidan eg har vore ute på selskapelegheiter.

I kveld dristar eg meg til å vise litt av kjøkenet mitt, og ser du godt etter, kan du sjå speilbiletet mitt i vindauga, også...og ei diger vaskefille og zaloflaska..hihi! Tenkjer eg må ynskje meg både Durance oppvasksmiddel og Maison belle Dishes pour nöel...eller kanskje Maison Belle Window wash er det eg treng aller mest...hihi!
 


 


Ynskjer alle ei riktig god natt!


1 kommentar:

giraffmamma sa...

De gode gamle papirstjernene holder seg best i lengden ;) Jeg måtte tape min eldste litt inni, men pytt pytt, den er så fiin! Vanskelig å finne fine stjerner nå og, best å passe på de vi har :)