fredag 13. november 2009

UTFORDRING


Eg har fått mi fyrste utfordring...
Utfordringa fekk eg av MammaBlogg fra Australia 
...for ei lita stund sidan.



Det hele går altså ut på å...:

1. Gå inn på mappa "Mine Bilete"
 2. Velg den 4. eller 7. mappa.
3. Finn frem det 4. eller 7. biletet.
4. Sett inn biletet i eit innlegg, og skriv litt om det.
5. Utfordre 5 nye, legg ut ein link til dei du utfordrar, og gje dei beskjed om utfordringa.


Alle bileta eg har liggande på maskina eg brukar no, er ikkje meir enn ca eit år gamle..kjøpte ny pc i sommar, så her får ein ikkje noko djupdykk i arkivet...

Her er
Bilete 4
i
mappe 7:






Bilete av eit skogholt...og ein snarveg.
Tok dette biletet i september i år på veg til butikken.
Har teke ein god del bilete av dette skogholtet og av trea der...spesielt vakkert er det om våren når trea er kledd i lysegrønt...vakkert om høsten òg, sjølvsagt...når bladverket har skifta drakt til haustfargar.

DUNNISguten kallar skogholtet for "Drageskogen"
...skjønar...at det bur små dragar der, som ein må stiltre seg forbi...
...dei er ikkje farlege, berre snille...


Eg gjev denne utfordringa vidare til:


Passelig dose
Blåbærpai sin vesle blogg
Cherry Blossom
Pink Lady And The Polkadots
Maison Victoria


Dersom dei vil då, så klart..:)



Ingen kommentarer: