fredag 4. desember 2009

Julegåver







 


 


 


 


I morgon tek eg med meg det fyrste lasset med julegåver til avlevering. Desse har eg hatt liggande ferdig innpakka ei god stund, allereie.

I år har eg brukt litt ulike innpakningspapir, band og pakkelappar. Her har eg brukt eit  mønstrete innpakningspapir eg kjøpe på Panduro i sommar, einsfarga kvitt papir kjøpt på Åhléns og ganske tradisjonelle pakkeband, men med litt utypiske julefargar, kanskje...
Pakkelappane er dei som verkeleg set kruna på verket, synest eg...
Hjartepakkelappane har eg kjøpt inne på blogbutikken: CHERRY BLOSSOM SHOP. Dama bak denne er Cherryblossomgirl med bloggen Cherry Blossom
Ta ein titt innom då, vel!


Synest pakkelappane passa utruleg godt både til det mønstrete papiret og til heilt einsfarge kvitt papir.

Ha ei fin adventshelg!




5 kommentarer:

Cherry Blossom Blog sa...

Sååå fint det ble :) Så glad du ble fornøyd!
Kjøpte dette papiret til pakkelappene selv for lenge siden, og det er jo bare helt nydelig! Det passet sååå bra! Så god smak du har, kniiiis! :)
Takk for det fine innlegget, blir så glad :)

Fiiin desemberkveld til deg! :)

PS! Anbefaler deg absolutt å prøve deg på stjernene, det er absolutt det koseligste å holde på med nå i førjulstiden! :)

IfraLahell sa...

Vakkert, vakkert ;) Deilige farger. Jeg er skikkelig svak for lilla, så dette likte jeg godt! Her pakker jeg noen gaver hver kveld, synes det er kjempe koselig!

Ha en herlig kveld!
KLem

Patina-H sa...

Så deilig å vera ferdig med og få avlevert nokre av jolegåvene allereie. Kjempefint innpakka, skikkeleg innbydande :)
Takk for kjekke kommentarer på bloggen vår :)
Ynskjer deg ei fin adventstid :)

Sverre sa...

Hmmm, du gjør deg sånn flid med innpakkingen du, jeg bare rasker noe sammen og håper på det beste. Mannemåte å pakke inn på kanskje? :)

mali-mo sa...

Hei! Takk for koselige hilsen inne hos meg ;)

Fin blogg du har, kjekt å kikke innom en annen bergenser, selv om jeg mistenker deg for å være fra litt utforbi. Eller endelig en nynorsk bergenser kanskje?

Nydelige barn du har, masse koselige innlegg. Kommer gjerne tilbake på besøk jeg ;)