tirsdag 5. januar 2010

Det kriblar...




i heile kroppen...
for i dag kjem Dunnisjenta og Dunnisguten heim att frå laaang juleferie hjå faren. 
20 desember...
fór dei avgarde, noko eg hadde kvidd meg veldig til, for eg har alltid feira jul saman med dei, dessutan er jo over to veker vekke ifrå kvarandre litt for lenge, synest eg. 
Vel, 
det har gått overraskande bra...
litt over fjorten dagar senare, svinsar eg rundt her heime; ryddar, skifter på senger og vaskar klede...så vaskemaskina, stakkars!..verkeleg får køyrt seg...
Brått,
har eg fått ein vanvittig dose med energi...heilt i kontrast med kva eg har hatt siste åra...
Kvar
kjem energien ifrå... 
gleda og spenninga over å skulle få heim borna mine, kanskje..? 

Kva trur du?





 

Bileta vart tekne under fjorårets pynting av peparkakehus...
som forresten skal rivast i kveld og nytast saman med kakao...lurar på om eg ikkje må støvsuge det fyrst...
Vert spanande å sjå om seigemennene er like elastiske enno...



 

Knas!
Nett eit lite...ekstra stort...bilete av dagens kaffi -og kakaomat...har fått litt sansen for å bruke denne storleiken.

Ha ein knakande god kveld!


5 kommentarer:

Blåbærpai sa...

hei du!! ja, det vert herlegt å få ungene heim att! skjøner deg godt!! Hihi morosame seigmennstrekking-bilete!
Kos dykk i kveld med kakao og tilbehør!!!:)

Ingvild sa...

Heisann!

Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Setter stor pris på dem <3

Håper minien er bra igjen etter vaksinen. Kjedelig å måtte holde seg inne hele dagen!

Skjønner godt at det kribler i dag når du får skattene dine hjem igjen! Håper dere har kost dere masse sammen med husriving og spising!

ps: Du tar aldeles nydelige bilder - og enig med blåbærpai... Morsomme seigemennstrekkingbilder!

Mange klemmer
Ingvild

Anonym sa...

jeg tror det kommer av at du har bare hatt dunnismann og dunnisbaby og bruke energi på de siste ukene.

Nå har du fått ladet opp så du kan kose deg masse ekstra med søte dunniser!

Pia sa...

Du blir vel litt gira over å endelig få de største hjem, tenker jeg. Herlige bilder du har tatt, særlig de av ungene med seigmenn! Ha en flott kveld!

Fru Fly * Heidi sa...

Åh, jeg skjønner godt at du har grudd deg til så lang tid vekke fra barna dine - og gledet deg veldig til å få de hjem igjen! Jeg kan få sånne sommerfugler i magen av savn jeg også. Herlige bilder, skjønne barn!♥ Håper dere koser dere sammen nå - og holder varmen!:) Klem fra Heidi