fredag 11. september 2009

Bloggen byrjar å ta form. Det er jo litt å setje seg inn i då, har eg oppdaga...vanlegvis brukar eg ikkje pc til stort anna enn å lese nettaviser, å surfe litt rundt på ulike nettsider, e-post og eit og anna dokument eg må skrive.... og så på Facebook, då.., men det siste vurderer eg å slutte med... Har lært masse nytt allereie, eg. Trur dette er nokke eg kjem til å ha mykje glede av framover. Håpar at andre kan glede seg over det som dukkar opp på bloggen etter kvart, òg...kjenner at eg er ivrig etter å kome litt meir i gang med små prosjekt eg har hatt i tankane ei god stund no, men som ikkje har fått springe ut grunna eit svangerskap med mykje kvalme og oppkast...nokke som resulterte i at eg låg mykje på sofaen uten å gjere så mykje. Kanskje eg er litt vel optimistisk no...trur eg skal få masse tid, no når babyen er født, til å vere kreativ og skapande...eg må jo ikkje gløyme at det kan vere ganske så travelt med ein liten baby i hus òg, då. Trur nok eg skal finne tid innimellom...må berre vere flink til å benytte meg av dei pausane eg får. No er det på tide å legge seg, ser eg. Merkar ikkje kor tida går...er eg bitt av basillen, kanskje?
Bonne nuit!

1 kommentar:

Frøken Paris sa...

Hei! Lykke til med bloggen. Hyggelig å se at du følger min også.
Ha en fin helg!