søndag 29. august 2010

En smak av sommar








I føremiddag tok eg meg ein herleg strekk i sola. Etter at skydekket endeleg hadde letta litt og sola skein på altanen, var eg ikkje sein om å installere meg der ute...strak ut, rett på terasseborda...enkelt og greitt! Planen var å få lest litt, men eg vart heller liggande å nyte synet av blå himmel og lette skyer, og ja,  berre absorbere varmen frå sola. Og sjølvsagt beundre blomsterprakten...



 



Og blomkarsen blømer som aldri før. Bløminga kom riktignok noko seint igang i år; frøa kom i jorda fyrst i slutten av mai, og sommaren har jo, som kjent, ikkje vore av dei varmaste...
Med god drenering, godt med gjødning og litt varme i ny og ned, har eg likevel fått ein pitteliten oase med både blomkarse, hengepelargonium, klematis, lobelia, voksblomar, stemorsblomar, lavendel, eføy og jordbærplantar på altanen min i sommar.


 



 I morgon diskar eg kanskje opp med salat med blomkarse...etter det eg har høyrt, kan ein ete både blad, knoppar og blomar. 
Plukke og setje i vase...det skal eg...det er heilt sikkert!

 

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Herlige bilder fra en fin terrasse!
Det gjorde seg virkelig med sol og blå himmel i dag!

Klem,I

Pia sa...

Så nydelig det siste blomsterbildet var!
Herlig med litt sensommer - her føler jeg at høsten har kommet - i dag har det øst ned. Men får fortsatt håpe på noen varme dager i ukene som kommer...

Astri Moseidjord - Lensmannsgården sa...

ååå, så nydelig! Ikke noe som er bedre en ei fin helg på sensommeren.
Det regnet på Sørlandet i går :-(
Så ikke mye sol på denne bleke kroppen nei :-)

Hilsen Astri

svimelaura sa...

Sá koselig blogg du har! Var innom her via Fru Fjeldhus og her likte jeg meg godt:) Følger med videre jeg, hvis det er i orden.