lørdag 9. januar 2010

Laurdag og...


deileg heimalaga risengrynsgraut til middag...
 

 med smørauga, kanel og sukker på...og gjerne nokre rosiner for dei som likar det.
  

 Risengrynsgraut på laurdag er tradisjon for meg; då eg vaks opp, hadde me alltid graut om laurdagen, då gjerne med betar av steikte poteter og vossakorv til..namnam! Dette er ein tradisjon eg har teke med meg, og som eg no viderefører til mine eigne born. Me har bytt ut steikte poteter og pølser med vossafår eller spekemat, smakar godt det, òg...men har vurdert å begynne med pølser og poteter.





Oppskrifa eg brukar, har eg fått av ei fin gamal dame eg jobba saman med for sju år sidan, og det spesielle med denne oppskrifta, er at ein byter ut grautrisen med yasminris...her har du oppskrifta: 

6 dl vatn
3 dl yasminris
1,6 l H-mjølk
0,75 dl sukker
50 gram smør(Melange) 

Kok opp vatnet, ha i risen og la den småkoke til alt vatnet er absorbert. Ha oppi mjølka, kok opp og rør med gjevne mellomrom til grauten er passe tjukk. Ha i smør og sukker til slutt.

 Vel bekomme!


Ha ein fin kveld!


 

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Så koselig at du fører tradisjonen videre!
Dessverre har jeg aldri likt grøt, synes det ser så godt ut - så jeg prøver med jevne mellomrom!

Nydelige bilder...
Ha en deilig lørdagskveld,
klem, I

Pia sa...

Ungene elsker grøt, og vi pleier ofte å ha det på lørdager,selv om det ikke blir hver lørdag,da. Det er nok mange steder det er tradsisjon med grøt akkurat på lørdager.